کلاس خانم برخورداریکلاس خانم برخورداری، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

بهتریـــــــــن معـــــــــــــلم دنیــــــــــــــــــا

دور همی روز #معلم

1399/2/9 19:36
924 بازدید
اشتراک گذاری

🌸همیشه معلما میگن چرا وقتی من درس میدم حرف میزنید ؟ 🌸
😉اما تا حالا از این  زاویه نگاه نکردن که : چرا وقتی ما حرف میزنیم درس میدن🤭

 

طفلی معلم فقط چند دقیقه از اوضاع تدریس آنلاین رو میگم .
من : سلام بچه ها روزتون بخیر .
_سلام خانوم
-سلام خانوم

.
.
.
 و ۴۶ تا سلام .
- بچه ها نمیخواد جواب سلاممو بنویسید  .
- چشم خانوم
- چشم خانوم
.
.
.

- ۴۶ تا چشم
من: هیچکی هیچی نگه حتی استیکر هم نفرستید .
چشم
.


.
.۴۶ تا چشم

- من: مگه نمی گم چیزی نفرستید 😡😡
- ببخشید خانوم
- ببخشید خانوم
.
.
.

۴۶ تا ببخشید و استیکر
من: 😩😩😩😩😩😩😩
وسط درس یکی یه چیزی میگه ...
- مگه خانوم نگفت حرف نزنید
- آره راست میگه چرا حرف زدی
-خودتم داری حرف میزنی که
.
.
.
دعوا و بحث که کی زودتر حرف زده
.
.
من😐😐😐😐😐😐😐😐
.
.
من : خسته نباشید🌹
_خسته نباشید خانم💓
_خسته نباشید خانم🍅
.
.
.
و ۴۶ تا خسته نباشید
من :🤦🏼‍♀️

🍅🤣✌🏻

 

 

🙃روزی معلمی به شاگرد خود گفت: از روی درس 10 بار بنویس!

روز بعد شاگرد از روی درس شش بار نوشت. معلم به او گفت چرا از روی درس شش بار نوشتی؟!
 

شاگرد گفت: بدبختی اینجاست که ریاضی مان هم ضعیف است!!! 🤭

 

 

معلم : آخرین دندانی که در دهان انسان در می آید چه نام دارد؟😲

شاگرد : دندان مصنوعی🤭😜

 

 

😉 معلم به شاگرد : چرا انشایت را خوردی؟

شاگرد : خانم اجازه ، آخه شما گفتید  انشایم با مزه است!🤣

 

 

 

 

معلمی همچون گلی که

در خاک ریشه کرده است

دردل ریشه می کندو هیچ گاه

پژمرده نمی شود

معلم نازنین، روزت مبارک

 

 

 

درس و کلاس و مدرسه

مشق و حساب وهندسه

تو یادم دادی

خنده های سرکلاس و مدرسه (یادش بخیر )😍

😍خوش قلبت ترین معلم

 

روزت مبارک

 

 

مداد : متاسفم
پاك کن : چرا ؟
تو هیچ کار اشتباهی نکردی

مداد :
متاسفم چون
به خاطر من اذیت می شوی
هر وقت که من
اشتباه می کنم ، تو همیشه آماده ای آن را پاک کنی.
ولی وقتی اشتباهاتم را
پاک می کنی بخشی از وجودت را از دست می دهی
و هر بار کوچک و کوچکتر می شوی .

پاك کن :
اما برای من مهم نیست !
من ساخته شده ام تا
هر وقت تو اشتباه کردی
به تو کمک کنم
با این که می دانم روزی تمام خواهم شد و دیگری جای من را خواهد گرفت .
من رضایت دارم !
پس لطفا ناراحتی را کنار بگذار..

گفتگو بین مداد و پاك کن
برایم الهام بخش بود .

چون مادران و معلمان نیز همانند پاک کن زندگی ما هستن 😍🌹

پسندها (2)

نظرات (1)

SujinSujin
30 شهریور 99 12:03
وای چقدر جوک هایش خنده دار بودن🤣🤣🤣